728 x 90

معرفی کتاب «گواهی‌ها و اسناد درباره یک مزدور نفوذی- ایرج مصداقی»

گواهی‌ها و اسناد درباره یک مزدور نفوذی- ایرج مصداقی
گواهی‌ها و اسناد درباره یک مزدور نفوذی- ایرج مصداقی

کتاب «گواهی‌ها و اسناد درباره یک مزدور نفوذی- ایرج مصداقی» از انتشارات سازمان مجاهدین خلق ایران در ۳۱۸ صفحه منتشر شد.

کتاب شامل دو بخش کلی است. بخش اول دربرگیرنده اطلاعیه‌های کمیسیون امنیت و ضدتروریسم و کمیسیون قضایی شورای ملی مقاومت ایران درباره مأموریت مزدور نفوذی ایرج مصداقی برای مصادره جنبش دادخواهی به نفع اطلاعات آخوندی است.

بخش دوم شامل مقالات و گواهی‌ها جهت افشای ادعاهای سراپا مجعول مزدور مصداقی است. گواهی‌های ارائه شده در کتاب، نوشته‌هایی از زندانیان سیاسی سابق و مقالات افشاگرانه و تحقیقی اعضا و یاران مقاومت را دربر می‌گیرد.

هم‌چنین در این کتاب، بیانیه ۸۲تن از زندانیان سیاسی شاهدان قتل‌عام ۱۳۶۷ و بیانیه ۱۵۰۰ زندانی سیاسی که برخی از آنها کماکان در بند دژخیمان خامنه‌ای هستند، درباره خیانت‌های مزدور نفوذی ایرج مصداقی ارائه شده است.

افشاگری آقای فریدون ژورک، که به افشای ایرج مصداقی چهره خائن پشت‌پرده تنظیم و نگارش کتابهای لاجوردی جلاد در تابستان۶۲ پرداخته است، یک گواهی جسورانه و صادقانه در این‌باره است که در مطلع کتاب درج گردیده است، سخنگوی مجاهدین این افشاگری را «فصل‌الخطاب» و «یک گواهی ماندگار و تاریخی» از به‌اصطلاح «عملیات پیچیده چندوجهی» دادستانی ارتجاع در زمان لاجوردی و سپس اطلاعات آخوندی در زمان دژخیم فلاحیان نامید و برای هر کس که قصد فهم ترفندهای رژیم را داشته باشد، نقطه پایان گذاشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/86186f8b-bd08-44fd-86b0-669bd5dbd90a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات