728 x 90

سازمان مجاهدین خلق ایران دروغپردازی رژیم آخوندی را تکذیب میکند

سازمان مجاهدین خلق ایران
سازمان مجاهدین خلق ایران

سازمان مجاهدین خلق ایران خبر مجعول رژیم آخوندی درباره دستگیری سه تن از اعضای مجاهدین را در کربلا تکذیب کرد و آنرا دروغپردازی و شانتاژ آشکار برای انحراف اذهان از رسوایی و دستگیری مزدوران رژیم در عراق خواند.توجه شما را به اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران جلب میکنیم:
رادیو و تلویزیون و خبرگزاریهای حکومت آخوندی در یک دروغپردازی آشکار به نقل از خبرگزاری فرانسه و سخنگوی پلیس کربلا خبر دادندکه: نیروهای پلیس در استان کربلا ”سه فرد مرتبط با مجاهدین را همراه با اسناد مربوط به شخصیت های دینی و سیاسی کربلا بازداشت کردند” . ” پلیس از این دستگیرشدگان اسنادی مربوط به شخصیت های دینی و سیاسی استان کربلا بدست آورده است و این اسناد ارتباط آنها با مجاهدین خلق را نشان می دهد“ .
این خبر کذب محض است و خبرگزاری فرانسه نیز مطلقا چنین خبری مخابره نکرده است. شانتاژ رژیم آخوندی در مورد دستگیری افرادی که هویت آنها معلوم نیست و نسبت دادن آنها به مجاهدین, صرفا حاکی از نیازمندی شدید رژیم به سرپوش گذاشتن و انحراف اذهان از رسوایی های مکرر و بطور خاص لو رفتن و دستگیری مزدوران رژیم در ایام اخیر است.
هفته گذشته نیروهای آمریکایی و عراقی به خانه مدیرکل امنیت داخلی وزارت کشور که در ارتباط با نیروی قدس سپاه پاسداران یک هسته تروریستی را اداره میکرد, حمله کردند. در این حمله که 7کشته برجای گذاشت ,سلاح ها و پاسپورت های تقلبی و بسیاری اسناد دیگر کشف شد . متعاقبا رسانه‌های عراق خبر دادند که مدیرکل مزبور دارای” هیچگونه مدرک نظامی و تحصیلی نبوده وصرفا بدلیل ارتباط با نیروی قدس وابسته با سپاه پاسداران ایران به وی درجه سرلشکری داده شده است“.
همزمان مطبوعات عراق از فرار 24 زندانی ایرانی خبردادند. که بخاطر جعل پاسپورت و ورود غیرمجاز در بازداشت بودند و با کمک برخی افسران عراقی از زندان بدره به ایران گریختند.
از سوی دیگر, فاشیسم دینی حاکم بر ایران با شانتاژ و دروغپردازیهایی از این قبیل که گو‌ئیا پلیس کربلا از سه عضو دستگیر شده مجاهدین ” اسنادی مربوط به شخصیت های دینی و سیاسی استان کربلا بدست آورده“ که ” ارتباط آنها با مجاهدین خلق را نشان می دهد“ . تلاش میکند شخصیتهای ملی و نیروهای دمکراتیک عراقی را مرعوب کند و از حمایت رو به گسترش آنها از مجاهدین جلوگیری بعمل آورد . آنان مجاهدین را در ممانعت از دخالت ها و جنایتهای رژیم ایران ,همسو و متحد خود می بینند.
سازمان مجاهدین خلق ایران توجه نیروی چند ملیتی و ارگان های ذیربط بین المللی را به شانتاژ و توطئه چینی رژیم آخوندی علیه مجاهدین و شخصیت ها و نیروهای دمکراتیک و میهن پرست عراقی جلب میکند .

سازمان مجاهدین خلق ایران
31 تیر 1386

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/46d10c3b-caa8-440a-b0a6-4006fab2fbbf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات