728 x 90

بر اثر حمله جنایتکارانه به خودرو حامل کارگران عراقی شهر اشرف، یکی از آنها شهید و 6 تن مجروح شدند

یکی از کارگران مجروح
یکی از کارگران مجروح

درپی حمله جنایتکارانه و تروریستی به خودرو حامل کارگران عراقی شهر اشرف، که به شهادت یکی از کاگران و مجروح شدن 6تن از آنان انجامید، سازمان مجاهدین خلق اطلاعیه‌یی صادر کرد.
متن این اطلاعیه از این قرار است.
تروریست های رژیم آخوندی، ساعت 8 و15دقیقه صبح امروز، یکشنبه 4آذرماه، یک خودرو حامل کارگران عراقی شهر اشرف را در یک جاده فرعی، واقع در 15کیلومتری غرب شهر اشرف هدف بمب گذاری تروریستی قرار دادند که منجر به شهادت یکی از کارگران به نام عامر محمد هلال و مجروح شدن 6کارگر دیگر شد.
بلافاصله بعد از این حمله تروریستی، اهالی منطقه و پلیس محلی به صحنه شتافتند و مصدومان حادثه را به بیمارستان اشرف رساندند. کارشناسان پلیس محلی که منطقه حادثه را تحت نظر دارند، تصریح می‌کنند که نوع این بمب از همان بمب های جهت‌داری است که توسط صنایع نظامی رژیم ایران و تحت نظارت سپاه پاسداران ساخته و به عراق ارسال می شود و بسیاری از انبارهای آن در استان دیالی کشف شده است. افسران نیروهای چندملیتی نیز تأکید می‌کنند که این بمب از همان انواعی است که عوامل رژیم ایران برای ناامن کردن منطقه و تهدید اهالی به کار برده‌اند و این اقدام تروریستی مشابه همان اقداماتی است که علیه لوله‌های آبرسانی شهر اشرف صورت گرفت.
لازم به یادآوری است که 36ساعت پیش از این حادثه، تلویزیون الرافدین عراق خبر داده بود که هادی العامری فرمانده سپاه 9بدر وابسته به سپاه پاسداران ایران خواستار اخراج سازمان مجاهدین خلق ایران از عراق شده است . همزمان تلویزیون الفرات وابسته به مجلس اعلای انقلاب اسلامی، وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران در عراق نیز خبر داد که هادی العامری در شهرخالص، واقع در 30کیلومتری اشرف، به سر می برد.
برابر اطلاعات موثق، هادی العامری، سرکرده نیروی تروریستی 9بدر که پیش از این در سازماندهی عملیات تروریستی علیه مجاهدین در عراق و ازجمله ربودن مجاهدان حسین پویان و محمدعلی زاهدیتابستان84 در بغداد نقش داشته، در روزهای اخیر در شهر خالص با شماری از عوامل رژیم -که در ارگان های امنیتی و نظامی استان دیالی نفوذ کرده اند- جلساتی برای هماهنگی و سازماندهی اقدامات تروریستی علیه مجاهدین برگزار کرده است.
این در حالی است که روز گذشته گرگوری اسمیت، سخنگوی ارتش آمریکا در عراق، طی یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد برخی انفجارهای اخبر بغداد فاش کرد: براساس اعترافات 4تروریست وابسته به رژیم و سایر داده‌های اطلاعاتی، انفجار توسط شبه‌نظامیان شیعه وابسته به رژیم ایران که در بغداد فعالیت می‌کنند صورت گرفته و هدفشان این بود که بگویند القاعده در پشت این انفجار قرار دارد .
ایجاد انفجار و قتل و کشتار کارگران زحمتکش شاغل در اشرف پیش از این در تابستان سال 85 نیز توسط تروریست های وابسته به رژیم در شهر خالص روی داد که به شهادت 11کارگر شریف و زحمتکش شاغل در اشرف انجامید.
سازمان مجاهدین خلق ایران، پاسدار هادی العامری سرکرده نیروی تروریستی 9بدر وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را مسئول این قبیل جنایتها می شناسد و نیروهای چندملیتی را به انحلال فوری این نیروی تروریستی و پیگرد و دستگیری سرکردگان جنایتکار آن، فرامی‌خواند.

سازمان مجاهدین خلق ایران- اشرف
4آذرماه86 25نوامبر2007

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b9418ef6-15b4-441b-939e-a1e190a1a553"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات