728 x 90

فراخوان به تحریم انتخابات قلابی و تبدیل چهارشنبه سوری به کارزار ملی علیه استبداد مذهبی

آرم سازمان
آرم سازمان

هموطنان،
مردم آزاده ایران،

زنان, جوانان, دانشجویان, دانش آموزان, فرهنگیان, کارگران به پاخاسته میهن،
شما که در یک سال گذشته در جریان 5500 حرکت اعتراضی خروش انزجار و نفرت از این رژیم سر دادید؛
شما که با ایستادگی ومقاومت پایدار وسازش ناپذیرخود، رژیم ولایت فقیه را به ورطه اضمحلال وسرنگونی انداخته‌اید؛
شما که با حمایت از مقاومت سازمانیافته و باعزم سرنگونی ، تغییر محتوم و بهاران ایران فردا را رقم می زنید؛
به تحریم شعبده انتخاباتی آخوندها برخیزید و در مقدم بهار با شعار مرگ بر استبداد - زنده باد آزادی جشن چهارشنبه سوری را به کارزار ملی علیه استبداد مذهبی تبدیل کنید.
چهارشنبه آتشین را هرچه پرشورتر گرامی بدارید, سنتهای ملی را با مبارزات آزادیخواهانه گره بزنید و با فریادهای ستم سوز به خیابان ها بشتابید.
رژیم درهم شکسته ولایت فقیه در فاز انحلال وسرنگونی, حضور کاندیداهای باند رقیب و حتی کاندیداهای به اصطلاح منتقد باند خودی را نیز در مجلس سرنوشت آخوندی برنمی تابد و توان تحمل کوچکترین روزنه و شکافی را در حاکمیت مطلقه خویش ندارد. سردمداران و کارگزاران رژیم تلاش خواهند کرد با انواع ترفندها, تهدیدها و تمهیدات مردم را برای شرکت گسترده در این نمایش تحت فشار قرار دهند.
اما ملت ایران رای قاطع خود برای سرنگونی تمامیت استبداد مذهبی را بارها اعلام کرده اند. اقشار به جان آمده و بپاخاسته مردم همراه با جوانان دلیر در دانشگاه ها و کارخانه ها و خیابان های سراسر کشور، خروش مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر این دولت مردم فریب سر میدهند.
مردم وجوانان مبارز و مجاهد این میهن، با تحریم انتخابات قلابی و با تبدیل آئین ملی چهارشنبه سوری به کارزارضدحکومتی, بار دیگر به سراپای حاکمیت غاصب ونامشروع آخوندی, نه می گویند.

سلام بر خلق - سلام بر آزادی
درود بر رجوی
سازمان مجاهدین خلق ایران
اول اسفند1386

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fb62b65e-e88d-4ea0-a6e4-4d36023a3d02"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات